Syyskokous pidetty, valinnat ja kuvia

Tänään 3.12 piti Perussuomalaisten Kainuun piiri ry sääntömääräisen syyskokouksensa Suomussalmella, Raatteen Portissa.

Mukana kokouksessa oli myös puolueen puheenjohtaja, Jussi Halla-aho sekä poliittinen suunnittelija Riikka Purra.

Illan isäntänä, Sami Pihlajamaa.

Jo heti alkumetreillä kävi ilmi että piirille varatut kokoustilat kävisivät pieneksi, oli väkeä mahtavasti liikkeessä, joten lennosta kokous pidettiinkin kahvio/ruokailutiloissa 🙂

Tilaisuuden avasi kahvin, kakun ja keskustelun merkeissä piirin puheenjohtaja Pertti Ahlqvist sekä Jussi Halla-aho. Jussi Halla-aho keskusteli erinäisistä asioista päälle tunnin ajan. Aiheina olivat EU-politiikka, susi-politiikka ja esimerkiksi pakko-ruotsi jotka puhuttivat ihmisiä.

Itse syyskokous meni joutuisasti ja reippaassa hengessä.

Henkilövalinnat seuraavaksi vuodeksi piirihallitukseen:

Uusi hallitus vuodelle 2018. Kuvassa myös Jussi Halla-aho. Piirihallitus vuodelle 2018 (vasemmalta oikealle, kaikki valitut jäsenet eivät kuvassa):

Mikko Suutari (Ristijärvi), Pertti Ahlqvist (puheenjohtaja, Kajaani), Eila Aavakare (Kajaani), Ilmo Komulainen (Kuhmo), Jussi Halla-aho, Pasi Kilpeläinen (Kajaani), Mikko Romppainen (Kajaani) ja Hannu Korhonen (Sotkamo). Teppo Kääminen (Kajaani) jatkaa piirin sihteerinä.

Onnea valituille vuodelle 2018!

Kuvassa piirin pj. Pertti Ahlqvist, puolueen pj. Jussi Halla-aho sekä piirisiht. Teppo Kääminen

Pahvi Laurakin oli menossa mukana.

Raatteentieltä suunnattiin vielä Kajaaniin jossa oli tunnin kestävä yleisö tilaisuus Raatihuoneella. Aikataulut hieman pettivät, kelit muuttuivat epävakaiksi, tiet sohjoontuivat ja porotkin hyppivät tiellä joten hieman myöhästyimme siitä mutta onneksemme se ymmärrettiin yleisesti. Kajaanissa Halla-aho keskusteli erinäisistä asioista ihmisten kanssa noin tunnin ajan kunnes lentoaikataulut jo kutsuivat eteenpäin.

Kirjoitettu 3.12.2017