Julkilausuma

JULKILAUSUMA                                                                                                                                               KAJAANI

PERUSSUOMALAISTEN KAINUUN PIIRI

PIIRIHALLITUS                                                                                                                                                 21.01 2015

Perussuomalaisten Kainuun piirihallitus piti järjestäytymiskokouksensa Kajaanissa 21.01.2015.

Kokouksessa piirihallitus järjestäytyi sekä valitsi henkilöt työvaliokuntaan. Lisäksi tehtiin päätöksiä miten perussuomalaisten paikallisyhdistysten sekä piiriorganisaation tehtävät määräytyvät tulevissa eduskuntavaaleissa. Asialistalla oli myöskin talousasiat sekä piiriyhdistyksen että eduskuntavaalikampanjan osalta. Piihallitus valitsi yksimielisesti piirisihteeriksi Teemu Nivan Kajaanista sekä puheenjohtajiston. I varaanpuheenjohtajaksi tuli valituksi Timo Kananen Kajaanista, II varapuheenjohtajaksi valittiin Antti Komulainen Kuhmosta sekä III varapuheenjohtajaksi Hannu Korhonen Kuhmosta.

Kaikki henkilövalinnat olivat yksimielisiä.

Piirihallitusta johtaa I varapuheenjohtaja Timo Kananen ja puheenjohtajan valintaan keskitytään keskitttyy eduskuntavaalien jälkeen kutsuttavassa piirikokouksessa.

Talouteen sekä menettelytapoihin liittyvissä asioissa piirihalllitus oli yksimielinen.

Koko Kainuun perussuomalaiset keskittyvät eduskuntavaaleihin sekä antavat täyden tuen ehdokkailleen vaalien viemiseksi hyvään lopputulokseen.

Kajaanissa 21.01. 2015

Timo Kananen